GENERAL
1. Cum ajung la TmCC?
La TmCC ajungeți rapid, indiferent ce cale alegeți. Găsiții aici indicații pentru a găsi locația.
2. Care sunt căile de acces în TmCC?
Indiferent dacă alegeți intrarea principală, intrarea din zona pietonală sau legătura dintre Hotel Timișoara și TmCC, aveți la dispoziție lifturi, scări, adaptate cu rampă de acces pentru persoanele cu handicap.
PLANIFICAREA UNUI EVENIMENT
3. Pot să vizitez sălile din TmCC?
Pe bază de programare, turul se va realiza împreuna cu unul dintre consultanții TmCC.
4. Cum pot rezerva un spațiu în cadrul TmCC?
Completați formularul, iar unul dintre consultații TmCC vă va ajuta să descoperiți serviciul potrivit nevoilor dumneavoastră.
5. Ce fel de evenimente se pot organiza în cadrul TmCC?
În cadrul TmCC posibilitățile sunt infinite, se pot organiza evenimente corporate, meetings, lansari de produse, petreceri tematice, evenimente culturale, expoziții și alte speciale, cărora le găsim locul, indiferent de dificultatea organizării.
6. Există un număr minim de persoane pentru a organiza un eveniment în TmCC?
Nu, sălile sunt disponibile pentru orice număr de persoane și pentru orice fel de eveniment. Tariful sălilor va fi adaptat nevoilor dumneavoastră.
7. Se percepe o sumă în avans pentru organizarea unui eveniment?
Da, dar depinde de complexitatea evenimentului, pentru mai multe detalii vă rugăm să completați formularul de contact.
8. Este wi-fi disponibil în locație?
Wi-fi este disponibil oriunde în spațiul TmCC și se poate utiliza în mod gratuit.
9. Care sunt capacitățile IT și AV disponibile?
Sălile sunt dotate cu cele mai bune echipamente AV și IT, pentru a răspunde oricăror necesități.
10. Sălile sunt izolate fonic?
Da, sălile sunt izolate fonic pentru o buna desfășurare a evenimentelor.
11. Pot afișa materiale publicitare în TmCC?
În oferta publicitară intră clipuri pe ecranele exterioare, afișarea de postere în spații special amenajate, afișarea spider/roll up.
Nu sunt permise lipirea pe pereți, geamuri și uși a diverselor materiale sau afișarea de bannere pe clădire.
12. Pot aduce în cadrul evenimentelor preparate F&B din exterior?
Serviciile F&B vor fi furnizate exclusiv de TmCC, nu se pot aduce în locație preparate de la alți furnizori.
13. În cazul în care am lăsat un obiect în sală după terminarea evenimentului, cum îl pot recupera?
Obiectele uitate după terminarea unui eveniment pot fi recuperate în termen de 30 de zile.
După aceasta perioada, ele vor fi donate.
Pentru mai multe informații vă rugăm să contactați unul dintre consultanții TmCC ,
FACILITĂȚI
14. Există locuri de parcare disponibile pentru invitații evenimentului organizat?
TmCC dispune de o parcare subterană modernă, dispusă pe două nivele, cu un număr de 72 și posibilitate de încărcare a mașinilor electrice.
15. Se pot rezerva în avans locuri de parcare?
Nu se pot rezerva locuri de parcare în avans, parcarea se va face în limita locurilor disponibile.
16. Există locuri disponibile pentru mașini electrice sau hibrid?
Da, la primul nivel sa gasesc doua stații de încărcare pentru mașinile electrice sau hibrid.
17. În cazul în care parcarea TmCC este plină, unde pot parca?
Se poate parca în parcarea privată de vizavi de TmCC sau pe străzile adiacente, unde se aplică taxă TimPark.
18. Există un ATM disponibil în locația TmCC?
Da, există un ATM furnizat de First Bank. De asemenea, sunt și alte ATM-uri disponibile, în apropiere de TmCC (BRD, Raiffeisen – în Piața Victoriei)
19. Dacă sunt din afara orașului și particip la un eveniment în cadrul TmCC, unde mă pot caza?
Partenerii noștri sunt nerăbdători să vă găzduiască, așa că vă invităm să descoperiți mai multe în pagina Cazare și Recomandări.